dudee

Alla inlägg under maj 2012

WTF

Av Sandrew | Fellan - 31 maj 2012 21:40

......Jag hade på mig min one piece, gick på toa, och när jag sen slängde på mig min one piece igen med luva och allt ( rättare sagt kastade på mig den iaf överdelen svårt att förklara) och då så när jag vänder lite på huvudet så hör jag att det prasslar -har jag en lapp i den? tänkte jag, men nej när jag tog in handen så drog jag ut en TOARULLE !!! i min LUVA ..... mitt liv är tydligen alltid fullt av överraskningar   

Av Sandrew | Fellan - 30 maj 2012 15:46

Slängde ihop en snabb video till er, eftersom jag fortfarande håller på med "SOMMAR 2 !!!".

Av Sandrew | Fellan - 26 maj 2012 22:05


Snacket som pågår under videon =


(Jag snackar lite om att det är gult och mamma säger nåt om rapsolja.)


Mamma


-Gult fält hihihi.


Jag


-Va ??? vad mennar du med det ???


Mamma


-Det var inte gul bil det var gult fält.


Jag


-Hahaha.


japp så ser det ut när jag och familjen åcker bil......


( tuvär så har det uppståt lite fel med mina videos när jag läger in dom på bloggen, som ni ser, men ja ni ser iaf det som är menningen med videon och ni hör också, ska se om jag och sandrew kan fixa problemet)

ps.


ja nu så tänkte ni kanske oh ps hon ska skriva mer men har ni tänk på att jag kanske bara gillar att skriva ps ???

ne just det

pspspspspspspspspspspspspspspspspspspspspspspspsps
pspspspsps ( försök att säga det dära utan att vrika tungan)


PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.









PS....hihi   

Av Sandrew | Fellan - 19 maj 2012 23:37

Först - tack Fellan för den söta Squirtle

_______________________


Här:
En störd video
En störd Gif
Några mindfuck bilder 

/Sandrew 



   

   

Av Sandrew | Fellan - 19 maj 2012 22:44

DEN HÄR ÄR TILL DIG SANDREW



SÄG HEJ TILL SQUIRTLE

Av Sandrew | Fellan - 16 maj 2012 15:35

HAHA


vi hade en lucia föreställning  13/12 2011

och man kan säga att det har ett ganska oväntat slut .....ketchup ketchup.
 

Av Sandrew | Fellan - 16 maj 2012 08:01

"SOMMAR 2 !!!" kommer bli sen pga. brist av filmmaterial men den kommer, den är påbörjad.

Av Sandrew | Fellan - 13 maj 2012 10:50




Fellan är otroligt mycket modigare gällande vatten utomhus än mig.
Usch, alger och gegga :(

/Sandrew 

Presentation


Tja!
Vi är två stycken 16-åringar som kommer skriva det vi känner för och det kommer även doppa in lite videoinlägg då och då, så håll utkik efter det ;)
Vi älskar att skratta och vi hoppas att ni också kommer göra det!
Har ni frågor eller tips om vad

Länkar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Omröstning

Vad är bäst?
 Pokémon
 Sommarlov
 Glass
 Enhörningar

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards