dudee

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sandrew | Fellan - 31 augusti 2012 20:29

Ville bara säga att gymnasiet äger och alla i klassen är snygga och underbara.

Fest imorgon med ettor, tvåor och treor, perfectus.
Mitt huvud ser ut som om det flyter bort från kröppa menmen;

 

Av Sandrew | Fellan - 24 augusti 2012 13:28



http://www.youtube.com/watch?v=gwjYWd7wD54&feature=player_embedded

Vi spelar DiddyKong Racing upp och ner :D 
Vem vinner?
Fellan eller Sandrew?
Sandrew eller Fellan?

DET ÄR FRÅGAN

Av Sandrew | Fellan - 24 augusti 2012 07:42

Den kommer upp idag eller imorgon, Fellan ska bara godkänna videon först :D
Och skolan börjar snart    För vissa har skolan redan börjat, men Fellan och jag börjar skolan på måndag!

Man blir ju lite smånervös, hahah, jag vet inte ens när bussen går, erhm, men det går nog bra, det ska bli riktigt kul faktiskt, ny skola, nya klasskamrater, ny stad att gå i skolan i! 



Och på Söndag så kommer Fellan och jag vara hos mig med Nellie och ha kul (hoppas jag), det kanske kommer bilder från det om ni har tur :D


Hejsvejs!

Av Sandrew | Fellan - 10 augusti 2012 21:27

DA RESULTS: 

T or D2: 7
MSKvideo: 4
Berätta om oss: 2

Kärlek: 8
Eget: 1

 

Orelevant bild tagen från ett flygplan, wie.


Kärlek och TORD2 is in da making.


/Sandrew

Av Sandrew | Fellan - 8 augusti 2012 19:28

Ifall någon inte ser vloggen här; kopiera länken och klistra in: 

http://www.youtube.com/watch?v=98sHBQQNFzM&feature=youtu.be


NOMNOMNOMNOMNOMNOMNONMONM!!!
PS: RÖSTNINGEN AVSLUTAS OM TVÅ DAGAR, RÖSTA PÅ!


Av Sandrew | Fellan - 5 augusti 2012 11:34


 


Hejdå kära bloggare, nu så drara jag   

Presentation


Tja!
Vi är två stycken 16-åringar som kommer skriva det vi känner för och det kommer även doppa in lite videoinlägg då och då, så håll utkik efter det ;)
Vi älskar att skratta och vi hoppas att ni också kommer göra det!
Har ni frågor eller tips om vad

Länkar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Omröstning

Vad är bäst?
 Pokémon
 Sommarlov
 Glass
 Enhörningar

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards